Περισσότερα από 50 στελέχη της αγοράς του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου παρακολούθησαν το πρώτο FRIDAY'S - Workshop by GR.EC.A. το οποίο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016, στις 16:00 στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων - ΕΕΔΕ και είχε τίτλο

Increase Conversion and Brand Advocacy through Customer Experience Excellence

Οι ομιλητές ανέπτυξαν και ανέλυσαν -μέσω των παρουσιάσεων τους- ένα βασικό προβληματισμό που απασχολεί τους online retailers, ήτοι την αύξηση των πωλήσεων στο eShop. Όλοι συμφώνησαν και τόνισαν πως η κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών του πελάτη είναι το κλείδί για την παροχή της βέλτιστης εμπειρίας πελάτη και κατά συνέπεια την αύξηση της επισκεψιμότητας, της πιστότητας, των πωλήσεων και της κερδοφορίας των eShops.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τάσεις και βέλτιστες πρακτικές από τους ειδικούς του χώρου καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με συναδέλφους τους πάνω σε θέματα όπως:

  • Πως μετατρέπεις τους visitors σε customers
  • Πως εξασφαλίζεις το υψηλότερο δυνατό conversion rate
  • Πως ελαχιστοποιείς το ρίσκο εγκατάλειψης των online shopping carts
  • Πως αυξάνεις την πιστότητα των πελατών και τους μετατρέπεις σε brand advocates
Keynote speaker ήταν η κυρία Aga Zarzycka, Customer Experience Business Dev & Strategy Leader της Oracle. Την ατζέντα του workshop συμπλήρωσαν με ομιλίες η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator του ELTRUN - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο κ. Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ο κ. Θάνος Σαμπάνης, Business Solutions Manager της Cognity.  ​

Η συμμετοχή στο workshop ήταν δωρεάν για τα μέλη του Συνδέσμου.
Ο GR.EC.A. ευχαριστεί όλους όσους αφιέρωσαν τον χρόνο τους για να είναι μαζί μας στην εκδήλωση, καθώς και τους χορηγούς για την πολύτιμη συνεισφορά τους.

Χορηγοί Workshop:

  


Με την υποστήριξη:



Δείτε φωτογραφίες από την εκδήλωση:

Περισσότερα από 50 στελέχη της αγοράς του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου παρακολούθησαν το πρώτο FRIDAY'S - Workshop by...

Posted by Greek e-Commerce Association on Thursday, March 31, 2016


Τα αποτελέσματα του FRIDAY'S - Workshop - Μαρτίου 2016:
  • Παρευρέθησαν περσσότερα από 50 στελέχη
  • Το 75% αξιολόγησε την οργάνωση ως πολύ καλή
  • Το 83,4% χαρακτήρισε το περιεχόμενο των εισηγήσεων από καλό έως πολύ καλό
  • Το 100% θα συνιστούσε και σε άλλους να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες του GR.EC.A.






Διαβάστε τα βιογραφικά ομιλητών:

Keynote Speaker

Aga Zarzycka

Customer Experience Business Dev & Strategy Leader, Oracle




Τίτλος ομιλίας:

What are the e-Commerce learnings from 2015 and what’s the receipt for success in online business in 2016


Βιογραφικό

Η Aga εξειδικεύεται στo Customer Experience Management τα τελευταία 17 χρόνια. Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία από το marketing και στη συνέχεια προχώρησε στις πωλήσεις και στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης στους πελάτες προκειμένου να αξιοποιήσουν ακόμα περισσότερο την τεχνολογία στους τομείς των Customer Care, Sales & Marketing. Έργαζεται στην Oracle ως Customer Experience Business Strategy Leader (CEE & Russia), έχοντας ως βασική αρμοδιότητα το digital business.

 
Κατερίνα Φραϊδάκη
eCommerce Coordinator, ELTRUN - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών



Βιογραφικό
Η κυρία Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, κύρια ερευνήτρια (senior researcher) και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN. Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE).
Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και  των χρηστών social media, καθώς  και για την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλετρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια.
Το 2011 και το 2013 έλαβε το Best paper award, για την μελέτη της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το e-health αντίστοιχα. Τέλος, είναι μέλος του Δ.Σ.  και έχει την θέση του ταμία, στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GRECA (Greek e-Commerce Association).


Σέργιος Δημητριάδης
Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών



Βιογραφικό
Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Aix-en-Provence (Γαλλία). Μετά από δεκαετή διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική εμπειρία στη Γαλλία, το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή.
Διδάσκει, μεταξύ άλλων, μαθήματα Ηλεκτρονικού μάρκετινγκ σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και είναι επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού προγράμματος Ψηφιακό Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα (DigiMa). Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών.
Πιστεύει και επιδιώκει την προσέγγιση της ακαδημαϊκής με την επαγγελματική κοινότητα και τις μεταξύ τους συνεργασίες.


Θάνος Σαμπάνης
Business Solution Manager, Cognity



Βιογραφικό
Ο Θάνος Σαμπάνης σπούδασε στο Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Αθηνών, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το London School of Economics & Political Science (LSE),  μεταπτυχιακού διπλώματος του Chartered Institute of Marketing (CIM) και του Diploma in Executive Coaching & Organisational Development (AADCT).
Δραστηριοποιείται επιτυχημένα στο χώρο του CRM και του Customer Experience (Cx) από το 1998 και συμμετέχει ενεργά στις εξελίξεις του CRM στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή. Έχει συμμετάσχει σε μερικά από τα σημαντικότερα έργα CRM & Cx, Marketing, SOA & OM στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε Τηλεπικοινωνίες, Τράπεζες και Ασφαλιστικές. Έχει τη θέση του Business Solutions Manager στην Cognity. Υπεύθυνος για τις πωλήσεις ολοκληρωμένων λύσεων στην περιοχή, είχε παρουσιάσει, προωθήσει, σχεδιάσει και υλοποιήσει, με επιτυχία, λύσεις CRM & Cx, Marketing Autonation, SOA, Order Management (OM), Master Data Management, Contact Centers, Portals & Content Management, BI και Data Quality.
Παράλληλα, έχει συμμετάσχει σε σειρά συνεδρίων, στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει εκπαιδεύσει στελέχη επιχειρήσεων σε θέματα στρατηγικής CRM και εφαρμογής της.


Τι είναι τα FRIDAY'S - Workshops
Τα FRIDAY'S αποτελούν μία νέα πρωτοβουλία του GR.EC.A. Βασικός στόχος τους είναι η εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου -αλλά και γενικότερα του ηλεκτρονικού επιχειρείν- όπως το web και mobile development, τα analytics, τα logistics και τις μεταφορές, τις ηλεκτρονικές πληρωμές, το ψηφιακό marketing κ.α. Επιπρόσθετα, τα Friday’s αποτελούν μία εξαιρετική ευκαιρία δικτύωσης και δημιουργίας επαγγελματικών σχέσεων μεταξύ των στελεχών του κλάδου. Τα workshops απευθύνονται σε eCommerce Directors & Managers, Digital Marketing Managers, Customer Service Managers, Ιδιοκτήτες και eShops.