Με ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση αντιμετώπισαν οι Έλληνες eTailers, την πρωτοβουλία του GR.EC.A., να δημιουργήσει το πλαίσιο για ένα Συνεργατικό Cluster Διασυνοριακού Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Στη πρώτη συνάντηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, έδωσε το παρόν πλήθος ανώτατων και ανώτερων στελεχών, εκπροσωπώντας περισσότερα από 50 δημοφιλή Ηλεκτρονικά καταστήματα, που παρουσιάζουν ήδη εξαγωγική δραστηριότητα ή βρίσκονται σε σχεδιασμό της στρατηγικής εξαγωγών τους. Στηρίζοντας τη δυναμική της κίνησης αυτής, ο GR.EC.A. οργάνωσε δεύτερη συνάντηση στις 12 Μαΐου, όπου παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι του eCommerce Europe, του Πανευρωπαϊκού Φορεά για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι οποίοι στήριξαν έμπρακτα την πρωτοβουλία του Συνδέσμου και μας παρουσίασαν πολύ χρήσιμα στοιχεία του κλάδου.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Μαΐου στις 6μμ στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Athens στη Λ. Αλεξάνδρας και απευθύνθηκε κυρίως σε ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και λοιπούς φορείς που συνεργάζονται με τον κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, όπως εταιρίες courier, logistics, επικοινωνίας και marketing, κ.α.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είχε ως εξής:
 
18:00 – Προσέλευση & Εγγραφές
18.30 – Καλοσώρισμα από τον  Παναγιώτη Γκεζερλή, Γενικό Διευθυντή του GRECA
18:45 – Η ιστορία ενός online φαρμακείου που πουλά παγκοσμίως – Βασίλης Τυμπανίδης, συνιδρυτής pharmacyonline.gr
19:00 – Ecommerce Europe: What’s in it for you? - Eveline Poerink, Ecommerce Europe
19.30 – Διάλειμμα για καφέ & σνακ
20:00 – GRECA Cross Border Cluster – Status και Επόμενα Βήματα, Παναγιώτης Γκεζερλής, Γενικός Διευθυντής GRECA
20:30 – Ερωτήσεις & Networking
21:00 – Ολοκλήρωση της εκδήλωσης

Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στους στόχους του cluster διασυνοριακών ηλ. πωλήσεων του
GRECA είναι η 
εποικοδομητική ανταλλαγή γνώσης μεταξύ των μελών του για θέματα eLogisticsePayments & eLegal, η γόνιμη συνεργασία τους σε ζητήματα διεθνούς marketing & operations και η ανάπτυξη δεξιοτήτωνπου "ανοίγουν τον δρόμο" προς το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι εταιρίες που μπορούν να συμμετέχουν στο cluster, πρέπει να είναι ηλεκτρονικά καταστήματα που πραγματοποιούν ήδη παραγγελίες στο εξωτερικό  ή/και ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν στον άμεσο προγραμματισμό τους την εξαγωγική δραστηριότητα στην Ευρώπη.
 
Παρακάτω μπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από την συνάντηση: